Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Älska att det gör ont....

Av Nina - 6 december 2009 18:13

Jag hade aldrig trott att älska en kan vara smärtsam. Hon sa till mig en natt att hon kände så, jag var som ett fråge tecken och undrade hur menade hon. Jag tror att det är svårt att förklara tills man själv har fått uppleva det. En morgon då jag vaknade och hon var inte här (hon for hem dagen innan) satt jag med en hel ny känsla. Jag visste att jag älskar henne och jag visste att hon är den rätta kvinna för mig men jag visste inte att det kan göra så ont. Jag förstod vad hon menade, jag blev så passiv utan henne, saknaden var enorm och jag visste inte hur jag skulle ta mig genom dagen. Så fort jag tänker på henne blir jag varm i hela min kropp och mitt hjärta, älskar henne så långt djupt i mitt hjärta och själ.

 

Vi har spenderat underbara stunder tillsammans och kommer att fortsätta att ha det så, det vet jag bara! Tiden är dyrbar och man vill inte slössa bort det på massa andra saker. Naturligtvis glömmer man inte sin familj och vänner, man fortsätter leva sitt vardagliga liv.

 

Vi pratar jättemycket, i stort sätt det är jag som pratar om massa saker både nödvändiga och inte nödvändiga, samt har vi mycket roligt tillsammans och bättre kommer att bli. Vi håller på att skapa ett vackert och underbart relation till varandra, där finns mycket kärlek. Jag är älskad och älskar henne mycket tillbaka!

 

Vilken underbar människa hon är, skulle aldrig tro att det skulle hända mig, att just jag skulle få ta del av hennes kärlek, vara med henne så nära, att vara ett med henne. Jag ser på en fantastisk och lång framtid tillsammans och barnen med. Du är mitt hjärta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 april 2011 09:20

Jag har inte ätit som jag ska på två dagar, igår åt jag frukost....jag kunde inte svälja maten. Det tog en timme att äta två mackor och en kopp kaffe. Jag drack lite kaffe. Natten var hemskt, jag frös fast det är varmt i lägenhet, jag vet att det är ...

Av Nina - 7 april 2011 09:18

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge För du är där när i...

Av Nina - 7 april 2011 09:17

To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to s...

Av Nina - 17 februari 2010 10:19

Av Nina - 16 februari 2010 22:21

Sex without smiling is as base and wrong as a vodka and tonic without ice. ...

Ovido - Quiz & Flashcards