Alla inlägg under september 2008

Av Nina - 16 september 2008 22:30

Av Nina - 15 september 2008 19:42

Vad vore livet utan kvinnor, så fantastiska, så magiska, vackra, så kyssvänliga, mjuka läppar, sensuella kroppar, kramvänliga, underbara kvinnor...svårt att stå emot...fast komplicerade, kännsliga, envisa och hur kan man inte älska dem! Mina kärleksaffärer hehe...är ovanligt spännande. Jag klart vill hitta en person som kan ta hand om mig...var finns hon? Jag vet inte vad jag ska göra...kan nån ge mig svar? (suck) Vara vänner är klart bättre att inet vara nåt alls! Men klart tiden visar och vänner blir aldrig för lite...

Av Nina - 9 september 2008 05:06

John Blund kom aldrig på besök hos mig inatt, har legat i sängen utan att blunda så nu tänkte jag att kliva upp och gå ut och gå. Förstår inte vad som gör mig sömnlös...brukar ju ändå sova gott om nätter! Idag ska jag hjälpa min kompis son att flytta hasn möbler, han flyttar utomlands och ska arbeta. Har fått mina nya Dr. Martens känger och de är såååå fina. Funderar på att börja om och träna, kondition och styrke.


kram

Av Nina - 8 september 2008 12:45

Kunde inte somna men till slut gjorde jag, drömde massa konstiga saker...känns att min hjärna försöker bearbeta nåt! Vakande och såg att klockan var 12.20 ...hoppade ur sängen i panik JAG HAR ALDRIG SOVIT SÅ LÄNGE...fan men jag ska ju ingenstan idag då är det lugnt. Skönt att sova, vila upp sig, sortera känslor och tankar.


Ovido - Quiz & Flashcards