Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

underbara stunder

Av Nina - 16 augusti 2009 11:12

Jag har haft så många underbara morgon när jag vaknar och vet att livet är ju fantstisk och att man är inte ensam, att det finns dem som älskar mig, dem som ställer upp och finns för mig.Trodde inte att jag skulle känna så....fast jag finns för mina nära och kära också, några har stort plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha. det.


Jenny jag saknar dig mycket, det var så underbart att vara hos dig, jag såg och kände att du bry dig om mig och jag älskar när du kallar mig "knäppisen", din omtanke och din närhet behövde jag....jag hoppas att vi kan ses snart igen, saknar er allihopa, lilla sötisen är bara underbar och Bosse är otrolig snäll och duktig!!


Livet är en lång resa och bra skola, man har lärt sig en hel del under redans gång. Huvudsaken att man har lärt känna sig själv och slutat förneka vissa saker. Det underlättar massor, men man står inför valet...hur man ska leva, vem man ska leva med osv....eller näääjag tror jag väntar med det ett tag till!


Idag blir tacos hos finaste, jag ser fram emot det. Alltid trevlig att vara där och umgps eller bara vara. Jag och lillan ska shoppa lite först och äta glass blir det!!!


ha det gott!!! kram och puss


 
 
Jenny

Jenny

20 augusti 2009 21:08

Mmmm, lilla gumman så dina ord värmer. Det är härligt att du är glad - det är du så värd!! Det var så himla fina dagar när du var här, det rann några tårar när du åkte från mig i Sthlm... Älskar dig, och som du skriver - jag (och flera andra) finns för dig!!!

http://manodep.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 april 2011 09:20

Jag har inte ätit som jag ska på två dagar, igår åt jag frukost....jag kunde inte svälja maten. Det tog en timme att äta två mackor och en kopp kaffe. Jag drack lite kaffe. Natten var hemskt, jag frös fast det är varmt i lägenhet, jag vet att det är ...

Av Nina - 7 april 2011 09:18

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge För du är där när i...

Av Nina - 7 april 2011 09:17

To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to s...

Av Nina - 17 februari 2010 10:19

Av Nina - 16 februari 2010 22:21

Sex without smiling is as base and wrong as a vodka and tonic without ice. ...

Ovido - Quiz & Flashcards