Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Nina - 29 oktober 2009 21:29

Jag känner mig så lycklig och glad, det var länge sedan jag upplevde så. Imorgon ska jag bort på middag med mycket trevlig och vacker och snäll och fin tjej. Jag trodde aldrig att hon skulle ringa mig och hon själv fick tag på mitt nummer eftersom jag har inte lämnat det till henne. Men i alla fall....hon har ringt ikväll och vill träffas imorgon, hemma hos henne och äta middag. Det blir mycket spännande och intressant...vill veta mycket, vem hon är och allt annat. Jag vet ju bara så lite och har träffat henne bara några gånger på fester med gemensama vänner. Jag kommer inte att sova inatt....känne mrig nervös lite,haha...jag har aldrig känt så förr...menar inte nervös för att jag brukar inte vara nervös annars. =)

 

God natt och sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards