Direktlänk till inlägg 1 november 2009

Fin lördag

Av Nina - 1 november 2009 10:30

 På lördag när jag kom och hämtade henne då vi skulle fara till Svensbyn.... hon frågade mig om jag vill följa henne på en fest till hennes kompisar. Jag sa att jag vill det, jag vill inte missa en stund med henne och jag vill ta vara på den tid vi har tillsammans. SÅ vi tillbringade kvällen där, det var lite svårt att inte röra vid varandra =). Men då alla var på väg till krogen så följde vi också med dem andra, men vi bestämde oss att gå hem istället. Vi drack lite te och såg på en film...igår kväll hade vi vår första kyss. En kyss som jag kommer aldrig att glömma....(jag tror både hon och jag var lite nervösa). Igår kväll kunde jag krama om henne, hålla om henne...röra vid henne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 april 2011 09:20

Jag har inte ätit som jag ska på två dagar, igår åt jag frukost....jag kunde inte svälja maten. Det tog en timme att äta två mackor och en kopp kaffe. Jag drack lite kaffe. Natten var hemskt, jag frös fast det är varmt i lägenhet, jag vet att det är ...

Av Nina - 7 april 2011 09:18

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge För du är där när i...

Av Nina - 7 april 2011 09:17

To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to s...

Av Nina - 17 februari 2010 10:19

Av Nina - 16 februari 2010 22:21

Sex without smiling is as base and wrong as a vodka and tonic without ice. ...

Ovido - Quiz & Flashcards