Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Finaste dig...och jourhelg som jag faktiskt gillar

Av Nina - 22 november 2009 08:50

=)

 

Jourhelger...ja jag tycker det är helt okej att arbeta på helger ibland, mina arbetskamrater tycker att jag tar för många jourhelger på mig. Jag kan tycka ibland att det blir för långa arbetsveckor och till julen tappade jag min jour för att mina kollegor var så omtänksamma och har fördelat jour på varandra än mig som var från början.

 

Igår var jag och min dotter hos min kära, älskade kvinna =). Vi for och spelande minigolf...inomhus, alla barn var med och det var jättemysigt. Klart kom vi sist som vanligt...bollen for inte som jag hade tänkt och det blev många slag typ 7 =) på dem flesta banor. Det var kul att vi kunde hitta på nåt roligt tillsammans och jag älskar att titta på dig oavsett vad du gör.

 

Älskar hur du rör dig,

Älskar när du pratar,

Älskar när du tittar på mig och när du ler och skrattar.

Älskar när du rör vid mig, kramar mig och bry dig...

Mera kan jag kan inte önska mig än att vara med dig!

 

Saknar dig när du är inte med mig, din närhet är oerhört viktig för mig.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 april 2011 09:20

Jag har inte ätit som jag ska på två dagar, igår åt jag frukost....jag kunde inte svälja maten. Det tog en timme att äta två mackor och en kopp kaffe. Jag drack lite kaffe. Natten var hemskt, jag frös fast det är varmt i lägenhet, jag vet att det är ...

Av Nina - 7 april 2011 09:18

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge För du är där när i...

Av Nina - 7 april 2011 09:17

To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to s...

Av Nina - 17 februari 2010 10:19

Av Nina - 16 februari 2010 22:21

Sex without smiling is as base and wrong as a vodka and tonic without ice. ...

Ovido - Quiz & Flashcards