Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Välgöringhetsafton och hon var där på kvällen

Av Nina - 18 oktober 2009 12:15

Vi hade en underbra fantastisk dag på RFSL. Det kom mycket folk, vi sålde mycket fika och auktinen var som bäst, vi drog in drygt 20000 till verksamheten =) BRA JOBBAT! Vi åt och sen jag for jag hem för att duscha och byta om. En kompis kom och hämtade mig till festen. När jag kommer in...vad ser jag...JAAA hon, exakt hon som gjorde så stor intryck på mig utan att vi har pratat med varandra. Hon sa hej Nina...vad? hon kunde mitt namn =) =) glad blev man. Då tänkte jag att kanske jag ska ta chansen och prata lite med henne och bara "hang around" henne. När timmarna börjar falla in till natten...typ 23 och vi har varit där redan fyra timmar, kände jag lite vibbar....jag kände värme som strålades från hennes kropp när hon stod nära mig, men gud...det pirrade i hela mig. Nej jag gjorde inget fast jag ville röra vid hennes hand, ge henne en kram....jag bara tittade på henne, hennes vackra ögon, vackert leende...så FIN hon är. Jag ska ju vara lite cool ;-) Jag vet inte vad jag ska ta mig till.....

 

Vi städade lokalen och sen var det dags att fara hem. Vad ska jag göra? Fara hem utan att säga nåt eller? Hon fårgade mig om jag vill att hon kör mig hem...vad? JAAA själv klart vill jag det. Vi for och enda jag tänkte på var ska jag fråga henne om hon vill komma upp och dricka en kopp te med mig....men jag jgorde inte det. Jag tackade, gav en kram och gick upp till min lägenhet. ÅHHH vad jag ångrde att jag inte frågade henne, NINA NINA NINA...inte lik dig alls, du brukar aldrig vara så blyg

 

Jag smsade Linda och frågade om dem vet vem hon är...nää ingen vet nåt. HON själv berättade till mig lite grann om sig själv...jag hittade hennes email adress och skickade iväg ett kort meddelande som "tack för senast, hoppas du har haft det rolig och om duvill kan vi träffas och fika nån dag" Det kom inget svar så tänkte jag kanske hon vill inte men bättre vänta några dagar så får vi se om det kommer nåt svar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 7 april 2011 09:20

Jag har inte ätit som jag ska på två dagar, igår åt jag frukost....jag kunde inte svälja maten. Det tog en timme att äta två mackor och en kopp kaffe. Jag drack lite kaffe. Natten var hemskt, jag frös fast det är varmt i lägenhet, jag vet att det är ...

Av Nina - 7 april 2011 09:18

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge För du är där när i...

Av Nina - 7 april 2011 09:17

To be, or not to be: that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles, And by opposing end them? To die: to sleep; No more; and by a sleep to s...

Av Nina - 17 februari 2010 10:19

Av Nina - 16 februari 2010 22:21

Sex without smiling is as base and wrong as a vodka and tonic without ice. ...

Ovido - Quiz & Flashcards