Alla inlägg under november 2009

Av Nina - 8 november 2009 15:40

I will be there for you when you most need me,

I will treat you with tenderness and affection,

I will embrace you with my arms...

I will incourage you,

I will protect you,

I will cherish you,

I will indulge you,

 

I will stand by your side!

Av Nina - 8 november 2009 13:08

Igår spelade vi bowling med barnen =) det var mycket skoj. Hon var enorm duktig i bowlig, jag sög...haha, men rolig hade man. LIllan kunde få sova hos farfar och då tänkte jag passa på och frågade HENNE om hon vill komma till mig en stund. Hon kom och stannade hos mig hela natten, underbar natt...vi pratade, skrattde och kramades lääääääänge och underbara kyssar, sweet kisses =) var det

 

Så tråkigt att hon var tvungen fara, jag kommer att träffa henne bara på fredag nästa vecka. Det blir säkert bra, man har tid att fundera och tänka. Så länge hon mår bra och lycklig så är jag det också! Jag ska se till att hon ska må bra med mig, ska skämma bort henne....vara rädd om henne, rå om henne.

Av Nina - 5 november 2009 21:40

Idag jobbade jag till halv nio, det gick mycket segt att arbeta....i några dagar var mín koncentrationen borta, undrar bara varför Oskyldig. Idag pratade jag med henne på telefon, hon är hemma och tar hand om sina barn.

 

Hon är så vacker, underbart leende...jag ser fram emot att ta många vackra kort på henne.  Hon är underbar! Jag höll nästan på att ge upp om att jag skulle träffa en kvinna...en kvinna som hon. Allting är så speciellt med henne, vackert, underbart, mysigt...jag fortfarande inte fattar att hon satt och smekte min arm och min mage tills jag somnade. Att hon finns är ett mirakel.

 

Tomt utan henne...och jag ser fram emot att träffa henne snart igen, det blir väl på lördag och vi ska spela bowling.

Av Nina - 5 november 2009 14:19

skulle bli så  underbart och att det väcks enormt med känslor hos mig. Känner mig lite fånig och fjöllig ibland men känslan av lyckan stiger så man kan inte tro att det är verkligt. Hon är mycket fin, vacker, intelligent, sexy och allt jag har längtat efter hos en människa...hon har allt! Vi har sovit tillsammans varje natt sen i söndags, att bara vara tillsammans utan stress, krav..känns hur bra som helst. Att jag fick  rå om henne, hålla om..krama och kysa dessa vackra läppar....jag ryser =)

 

Hon såg mig somna varje natt, hon hörde hur jag andades, hon smekte min kropp med sina sköna händer, höll mig i handen...jag somnade mycket gott. Sen somnade hon =), att vakna på morgon med henne...känna hennes kropp och värme, se dessa vackra blåa ögon...man vill inte blunda och somna om. Jobbigt att stiga upp...alltså att man vill stanna kvar hos varandra, med varandra...ta vara på den tid vi har tillsammas, nå jobbet väntar självklart så måste man iväg.



Av Nina - 1 november 2009 10:30

 På lördag när jag kom och hämtade henne då vi skulle fara till Svensbyn.... hon frågade mig om jag vill följa henne på en fest till hennes kompisar. Jag sa att jag vill det, jag vill inte missa en stund med henne och jag vill ta vara på den tid vi har tillsammans. SÅ vi tillbringade kvällen där, det var lite svårt att inte röra vid varandra =). Men då alla var på väg till krogen så följde vi också med dem andra, men vi bestämde oss att gå hem istället. Vi drack lite te och såg på en film...igår kväll hade vi vår första kyss. En kyss som jag kommer aldrig att glömma....(jag tror både hon och jag var lite nervösa). Igår kväll kunde jag krama om henne, hålla om henne...röra vid henne

Ovido - Quiz & Flashcards