Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Nina - 12 oktober 2008 23:50

Av Nina - 12 oktober 2008 14:58

Nu var det fest igen....lördagar är roliga, träffa vänner, prata, umgås och bara ha kul tillsammans. Den här helg har inte hänt nåt konstigt direkt, allt är på plats....som telefon, simkort ;-), visa kort är i ordning.


Men Piteå är så litet, man träffar alla möjliga människor...typ dem man har varit ihop med...näää det kändes lite konstigt att se dem på ett och samma ställe...pyha. jag var skärpt igår kväll, hade läge verkligen under kontroll.


Nästan alla stanande till slutet. VI hade medlemsfest...vi som tränar på Stepin och vi var kanske cirka 60 stycken på middag...snygga, vältränade , glada och rolig människor! God mat, underhållning och klart lekar och tävlingar. Jag vann en stor ryggsäck, jättefin...hade tänkt köpa en sån men nu fick man en sån. Tävligen var rolig: ta gelehallon, slicka av sockret på den stoppa lite försiktigt i näsan och skjut allt du bara kan, den som lyckas skjuta gelehallon längst är vinnare! Det blir kladdigt i näsan så man måste tvätta den sen och....plocka gelehallon från golvet med papper och kasta i sopor hihihi....jag höll på att skratta och alla andra...skitskoj att se vuxna människor hålla på med såna lekar!


Kvällen var slut och jag drog hem...själv och det kändes helt bra! Jag sov riktigt gott och länge! Men nu är det dags att fara och arbeta lite grann!


puss och kram Sverige!

Ovido - Quiz & Flashcards