Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Nina - 21 oktober 2008 18:03

Tisdag...en dag som börjades lite konstigt, blev stressan då jag vaknade klockan 10, jag har så mycket att göra innan jag ska åka bort till mina föräldrar. Jag min dotter och min bästa kompis med sin son ska bila till Ryssland på freadg... Det blir mycket trevligt att komma hem till förlädrar och bli ompysslad av dem och min mormor. Ska föröska ta det lugnt där och vila för det mesta. Mamma har bokat frisör, massör och ska besöka min tandläkare också. Ska träffa min bror, kusiner ...ska ut och ta en öl (eller flera), äta go mat och umgås med vänner. Taxi kostar 15 kronor per gång oavsett vart du åker inom staden. Det är en liten stad och där bor cirka 70000 människor.


Jag kommer att ha internet abstinens, för att mina föräldrar har ingen internet eller dator hemma alls.... fast det går att låna hos nån kompis men jag ids inte eller kanske nån dag. . Det blir roligt att träffa S, det var länge sen och vi har knappt pratat i telefon. Fest och dans på Klubb Subjekt i Umeå blir ännu roligare.


TÄNK POSITIV ÄVEN OM DET KAN KÄNNAS JOBBIGT IBLAND



Ovido - Quiz & Flashcards