Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Nina - 22 oktober 2008 12:28

Tanken slog mig igår om att söka till Polishögskolna nästa höst, då har jag ett år på mig att träna. Fast hmm det blir nog inte lätt, jag kan ju knappt simma. Måste ta lektioner i simning förmodligen. Jag har inte bestämt mig än men ska findera på saken. Jag har sökt en gång men kom inte in på grund av att jag var inte svensk medborgare och kunde inte ens söka medborgarskapet då. Men nu har jag det som krävs förutom att kondition och styrka måste förbättras! hmm


Det blir spännande, tanken finns och intresse också. Vi får se vad som händer näst.

Av Nina - 22 oktober 2008 11:47

Imorse när jag vaknade strax före åtta..var jag på väg upp men kände att jag vill sova mera men jag vet hur mycket jag har att göra. Jag struntade i att komma upp, vände om mig och mådde gott i min varm, skön säng. Nästa gång jag vaknade klockan var halv elva :-) då var jag hungrig och tänkte nu ska jag upp.Det finns inte så många dagar i mittliv då jag kunde göra så här, men det kändes bra. Folket stressa inte det lönar inte sig i längden och det vet ni säkert själva.


Däckbyte kommer att ske på en bilverkstad, så sparar jag tid själv men man betalar  för den tid...tiden är dyr oavsett hur man ser på det faktiskt och vad man prioriterar.


Far på gym strax och tränar, hoppa hopprep blir det och styrke träning! 


kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards